Speciale activiteiten

22 augustus 2019 - La Romieu, Frankrijk

Bonjour lieve fans!

Daar zijn we weer! Bij een super leuke en uitgebreide blog over wat speciale activiteiten. Want de camping heeft natuurlijk een standaard aanbod elke week maar er zijn soms ook activiteiten die ook wat drukker bezocht zijn omdat ze zo leuk zijn. En geloof me dat zijn ook onze favo activiteiten!

Om te beginnen hebben we zo een 3 a 4 x in de week onze grote vriend Lenny op bezoek. Wat altijd een groot feest is, zo komt Lennt langs met disco's, feestjes en maakt Len soms een rondje over de camping. Onze rol is natuurlijk Lenny begeleiden,al ben ik degene die deze zomer een hele goeie band had met Lenny;)

received_345234223052125

De volgende activiteit wat bij mij echt op nummer 1 staat is het spectacle des enfants. De hele dag dansen, bezig zijn met kleding, alles regelen en even een broadway musicalletje in elkaar zetten! Deze zomer hebben we verschillende thema's gehad zoals circus, Aladdin en een disney show! En alle 3 waren ze geweldig, tot in de puntjes verzorgd. Ook al was het soms stressen en rennen, mijzelf verkleden als man omdat Mees perse de vrouw wilde zijn, veels te enthousiast achter het publiek dansen als voorbeeld voor de kids en vervolgens zwemmen in je eigen zweet maar het was het meer dan waard.

20190816_175447IMG-20190819-WA0011IMG_20190731_171034_844IMG-20190719-WA0002

20190802_180916

Dan denk ik toch wel mijn nummer 2 van dit seizoen: DE SPOOKTOCHT! En wat was dit tof zeg, veel voorbereiden in vrije tijd maaarrr het was het weer zo verdomd waard. We zijn 4 dagen van tevoren begonnen met de spelletjes en het verhaal voor te bereiden, want de kids Zouden een route lopen waarbij ze bij elk spook dat ze tegen kwamen een opdracht moesten uitvoeren voor een letter. En met deze letters konden ze een woord maken voor het eindpunt van de tocht. We hadden 5 camping gasten geregeld die mee deden als spoken en deze hebben het echt geweldig gedaan. We hadden een barones-geest, klusjesman, soldaat, chucky en een killerclown! Wij waren alle 3 als crazy professor(Anne), mannelijke Annabel(Mees) en het meisje van de ring(Ikkuh). Het was gewoon zo een toffe activiteit want zowel de kids,als ouders en natuurlijk de spoken hebben genoten!

IMG-20190809-WA0033

Natuurlijk zijn er nog meer speciale activiteiten die we zo nu en dan uitvoeren zoals pjama party, pizza party, avond zwemmen en nog veeel meer. En ja inderdaad alle andere activiteiten die ik in de vorige blog beschreven heb blijven ook doorgaan dus je kan je voorstellen dat we soms( heel vaak) even plat moeten liggen voor onze rust....

Mijn volgende blog zal gaan over de laatste week op deze camping en het vertrek de volgende!

Heeel veel liefs Quin♡