Naam:
Foto’s:
247
Video’s:

Over mij

Hi there! Mijn naam is Quinty Rosalie Daalmeijer, beter bekend als Quin voor mijn vrienden en familie. Ik ben een verpleegkundige in opleiding met een grote ambitie voor de Ambulance. Toch zijn er nog wat dingen die ik heel graag wil gaan doen voordat ik daaraan denk, vandaar dat ik een tussenjaar neem waarin ik allemaal te gekke dingen ga doen. Natuurlijk doe ik dit omdat ik het wil en om meer van de wereld te zien maar ook voor mijn persoonlijke ontwikkeling :)

Over mijn reis

Mijn reis begint al over een maand! Begin Juli vertrek ik met een collega met de auto naar Frankrijk, hier ga ik de gehele zomer animatiewerk doen op camping Le camp de Florance. Deze camping is gevestigd in het dorpje la Romieu, dit is een heel klein en pittoresk dorpje met zo een 359 inwoners!

Na dit superleuke avontuur kom ik een maandje terug in Nederland waarna ik in eind Oktober zal vertrekken naar Australië voor iets langer dan de vorige hihi... in Australië ga ik Au pair werk doen bij een geweldige familie, hier zal ik een half jaar verblijven. Mijn woonplaats zal vanaf dat moment Belrose zijn, dit is een suburb van Sydney en dus niet ver van stad of strand!

Tot slot ben ik van plan een mooie reis te maken door Thailand en Cambodja maar aangezien in al mijn opties open wil houden bind ik me hier nog niet heel erg aan...

Bezochte landen

Ik heb 16 landen (7%) bezocht:

Australië, België, Curaçao, Duitsland, Frankrijk, Italië, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.