Blo....Vloggg!!!

22 maart 2020 - Belrose, Australië

THIS IS ONLY A VLOG IN DUTCH, SO SADLY NOT FOR ALL MY ENGLISH FRIENDS.....

Lieve fans!

Hoe is t het allemaal daar met jullie? Hier gaat het naar omstandigheden redelijk goed, wij hebben tot nu toe nog niks gemerkt van maatregelingen maar vanaf morgen gaan wij ook op Lock down.... Ook is vanaf vandaag de regel van 1.5 meter afstand houden in gegaan en dat is toch wel een beetje gek en verder zag ik dat vandaag ook al wat stranden, restaurantjes en andere cafeetje hun deuren hebben gesloten. Momenteel ben ook ik een beetje nerveus aangezien ik geen idee heb wat Australië gaat doen qua grenzen sluiten, dus ik ben al langzaam aan het kijken wat mijn opties zijn om misschien zelfs eerder terug te keren....

Maar voor nu ga ik jullie even blij maken, want ga er maar lekker voor zitten op de bank(Waarschijnlijk zit je dat al de hele week maar goed) want bij deze presenteer ik mijn aller eerste en laatste Vlog!!!! Ja echt waar noem me maar Quinty Geuze of Quinty Knol;) Maar ook ik ben aan het vloggen gegaan speciaal voor jullie! Dus ik hoop dat dit jullie saaie thuis-zit-dag ietsje opfleurt:)

Stay safe, stay inside and keep your distance

Heel veel liefs en een virtuele knuffel(Want dat kan wel hehehe),

kusjes Quinty

Dit is de link voor mijn vlog, als die het niet doet ga dan naar video's in het menu van deze site en daar staat mijn vlog ;)

1. Ingrid Storm:
    23 maart 2020
    Lieve Quinty,
    Wat een superleuke vlog heb je gemaakt. Echt heel leuk om te zien hoe jouw dag eruit ziet. Leuke kindjes ook hoor, gezellig!
    Met ons gaat alles goed en vanaf vandaag gaan we op school starten met online lesgeven. De afgelopen week was de eerste week dat de scholen dicht moesten en dat was tegelijkertijd bij ons de daltonweek. Dat ga ons dus mooi even de tijd om alles goed klaar te zetten voor iedereen. Ben benieuwd hoe het gaat straks.
    Vanmorgen hoorde ik op het nieuws dat Australie en Nieuw Zeeland ook in lockdown gaan. Binnen 48 uur gaan beide landen op slot. Ik hoop voor jou dat je snel naar huis kan, maar tegelijkertijd realiseer ik me hoe bizar jouw fantastische avontuur ineens abrupt aan een einde komt. Ik wens je heel veel succes met het nemen van dit besluit. Een hele dikke virtuele knuffel voor jou, let goed op jezelf en op elkaar en blijf gezond!
    Liefs, Ingrid
  2. :
    29 maart 2020
    Wat een onwijs lief berichtje weer! Wat ben ik blij dat jullie gezond zijn en je hebt helemaal gelijk! Australië is dicht voor toeristen die binnen willen komen en Australiërs die weg willen. Ik ben nu heel druk bezig en dan komt mijn avontuur tot een einde. Dat is indd jammer op de manier hoe het gaat😢

Maar dan ben ik wel weer veilig thuis😊😊😘😘