Au revoir Le camp de Florence

1 september 2019

Hallootjes lieve fans,

Nou daar zit ik dan in de trein naar de volgende camping, terug kijkend op de afgelopen maanden met een glimlach van hier tot tokio.

Ook al was de afgelopen week iets minder druk omdat er veel vaste gasten naar huis gingen en er weinig kinderen waren, was het super gezellig in de miniclub. Vooral de meiden hebben zich vermaakt met mijn haar:).

20190829_115015

Ook was deze week een stuk rustiger omdat Mees naar huis was, maar we hebben je gemist hoor! Uit automatisme bakte ik de eitjes met de dooier kapot en we miste jou gezelligheid heeel erg.

Toch hebben we (Anne en ik)een super leuke week gehad. Activiteiten die we gaven waren steeds met hetzelfde groepje kids, wat reuze gezellig was. Ook waren we dus wat meer vrij en dat gaf ons de gelegenheid om naar een dorpsfeest te gaan in lamontjoie, wat 1 groot feest was met een hoop vaste gasten van de camping. Met onze vrije dag ben ik mee geweest naar de boerderie van Anne haar ouders en ook dit was een geweldige ervaring. Ik werd zo lief verwelkomd en ze waren super gastvrij. Enthousiast zoals ik was klom ik in een veels te grote overal en laarzen en ging ik mee met het verzorgen van de koeien. Geweldig om een heel andere kant van Frankrijk te zien.

20190824_205751IMG_20190829_204721_305

Van de boerderie weer naar de camping, want als animatrice maak je veel praatjes met iedereen en ben je een aanspreekpunt. Veel vaste gasten van de camping waar je ook een leuke band mee krijgt. En die willen allemaal even gedag zeggen, en dat doe ik natuurlijk ook met liefde. Want wat zijn dit stuk voor stuk heerlijke mensen die echt mijn camping familie zijn geworden.

En dan zit je in de trein terug te kijken en alles her te beleven omdat het zo leuk was, maar met een nerveus gevoel voor de nieuwe camping....

Iedereen die op deze camping bij heeft gedrage aan deze geweldige zomer, bedankt♡

Bissous Quinty

1. Ingrid Storm:
    1 september 2019
    Superleuk om allemaal te lezen Quinty de volgende camping zal vast weer net zo leuk zijn. Maar hebben ze daar nog vakantie dan?
    Heel veel plezier nog en ik ben ook blij on te horen dat je weer helemaal opgeknapt bent na je dagje ziekenhuis. Dikke kus, Ingrid
  2. Ben en Wil:
    8 september 2019
    Wij wensen jou alle goeds toe. Blij te horen dat het goed met je gaat. Dikke kus van ons.💋💋💋