Leven als animatrice

15 augustus 2019 - La Romieu, Frankrijk

Hallootjes lieve fans!

Weer een blog vanuit het prachtige la Romieu! Er is heeel veel gebeurd de afgelopen week, dus genoeg om over te bloggen...

Slecht nieuws kan je altijd maar beter gelijk droppen, dus bij deze. Ik heb een nachtje in het ziekenhuis gelegen, en nu je deze blog leest weet je natuurlijk dat het goed is afgelopen :) maar ik heb helaas een allergie aanval gehad hier in Frankrijk. Het was even schrikken, de epipen en eerste hulp waren nodig maar na een nachtje ziekenhuis voor controle kon ik weer de miniclub in!

Natuuuurlijk heb ik even rustig aan gedaan, en had ik een paar daagjes nodig om te herstellen. Het was een grote schrik maar we zijn allemaal blij dat het goed is afgelopen en iedereen heeft top gehandeld hier. Al hoewel het nachtje ziekenhuis best wel eng was en de setting van het ziekenhuis thuis hoorde in een horrorscenario, het is goed gekomen!

Maargoed we dwalen af,dan nu leuk nieuws! Ik heb het nog steeds naar me zin, Yeeeey. In deze blog wil ik jullie iets meer vertellen over wat we precies doen op Camp de Florence zoals onze activiteiten. We hebben de hele dag door activiteiten voor alle leeftijden. Elke dag starten we natuurlijk met een miniclub, waarna we een heerlijke lunch krijgen en dan pas weer om 16H een activiteit hebben zoals schatzoeken, stratego, cluedo, splashdance of olympiade. Dan om 18H een sportactiviteit zoals volley-, voet- of basketbal en in de avond een leuke animatie zoals bingo, quiznight, pyama party, jongerenavond, thema avond, avondzwemmen of petanque(jeu de boules)

IMG-20190719-WA0006

20190708_162449

Tussen alle activiteiten door heben we dan ook nog veel om voor te bereiden voor de kindershow of een camping got talent show. We zitten dus eigenlijk nooit stil en zijn lekker bezig, en dat allemaal met een lach op je gezicht want je bent de gehele dag het visite kaartje van de camping, animatie en de lenny club! Natuurlijk is die lach totaal niet moeilijk aangezien alles hier super leuk is!

20190804_132319(0)

Je bent dus altijd het aanspreekpunt voor vele kinderen en ouders maar zodra je dan van de camping af gaat op je vrije dag... ah heerlijk. Het lijkt wel of je onzichtbaar bent, je kan lekker je eigen ding doen en hoeft niet met iedereen te kletsen. Dus afgelopen week zijn wij naar een park geweest waar we konden kanoën en boomklim parcours doen! Was echt een super leuke en geslaagde dag, maar als je dan weer op de camping bent is het stiekem ook wel gezellig om met iedereen te babbelen...

IMG_20190810_153334_886

IMG_20190810_150355_678

Volgende blog, komt spoedig en gaat over een paar super coole speciale activiteiten:)

Tot snel

Heel veel liefs uit La romieu

Quin❤