Genieten♡

30 juli 2019 - La Romieu, Frankrijk

Hallootjes lieve Fans,

Daar ben ik weer vanuit het zonnige Frankrijk. Dit word een redelijk lange blog omdat ik het gewoon echt steeds vergeet hihi. Het is hier ook zo leuk dat ik met allleeees tegelijk bezig ben!

Maargoed zoals ik van vele de vraag soms krijg: gaat het wel echt goed? Of: Heb je het echt nog steeds naar je zin?

Jaaaaa! Het is nog steeds een groot feest hier, en al heb ik soms het gevoel dat ik in een bubbel leef deze zomer. Ik geniet van deze bubbel, want het is echt heel fijn hier. Ook al zijn er wat traantjes geweest omdat er ook mensen zijn die gewoon weer terug naar Nederland moeten. Zoals een aantal super leuke gezinnen waar we afscheid van moesten nemen, het werk is en blijft leuk. Je schept ook echt een band met kinderen en gezinnen, het nare is dat ze natuurlijk weer weg gaan maarja.

20190730_112351

20190725_181300

IMG-20190719-WA0005

Daarvoor hebben we de avonden om ons verdriet weg te drinken met het geweldige personeel hier, sowieso ben ik dikke maatjes met mijn personal-driver en allerliefste collega Mees en kan ik het goed vinden met de andere animatrice en mijn Roomie Anne♡. Toch zijn er ook hele leuke mensen van het horeca personeel die ons leuke avondjes bezorgen, zo heb ik Cora leren kennen. Cora werkt achter de bar en met haar kan ik het super goed vinden!

20190717_214502IMG_20190727_012830_067

Omdat ik het dus ook zo goed kan vinden met meerdere mensen heb ik ook al echt leuke dingen gedaan in mijn vrije tijd. Op de vrije dagen meestal met Mees(Anne gaat meestal naar huis, ongeveer een uurtje rijden) zoals een dagje dorpjes hoppen, Walibi en afgelopen weekend ben ik met Cora naar een dorpsfeest geweest. Dat was echt geweldig, en ik ben een klein beetje verliefd geworden op de franse cultuur, hoe iedereen gewoon met elkaar danst op straat en zo lief en leuk met elkaar omgaat. Ook is er eindelijk de kans om ff lekker en goed te eten op je vrije dag en tja met wie kan je dat beter doen dan Mees, en na 2x zijn we er beide sterk van overtuigd dat het restaurant op de camping echt hemels lekker is.

Nog een super leuk ding om te vertellen aangezien ik het nog helemaal niet zo erg over de omgeving heb gehad. Ik heb paard gereden,ja echt waar. Quinty op een paard, nooit gedacht dat het zou gebeuren maar dat kan ik ook weer van de bucketlist halen! Ik ging mee met een paardentocht geregeld door de receptioniste, zij regelde een paardenrit van 45 minuten, het was prachtig. We trokken door de zonnebloemvelden, bossen, heuvels, langs boerderijen en weer zo hopla de camping op. Echt prachtig was het.

IMG_20190718_173619_775

Maar nu heeft deze blog alweer veeels te lang geduurd dus zou ik zeggen tot de volgende keer! Dan zal ik weer iets meer vertellen over mijn werkzaamheden:)

Dikke kus uit La romieu

Quin

1. Ingrid Storm:
    31 juli 2019
    Hoi Quinty, wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Dit zijn toch ervaringen om jaloers op te worden. Geniet er ondertussen maar goed van. Heel veel plezier in het mooie Frankrijk. Dikke kus, Ingrid 💋👍