De eerste 3 weken:)

30 juli 2019 - La Romieu, Frankrijk

Hallootjes lieve Fans,

Ca va? Tres bien avec moi! Wat zijn deze 3 weken voorbij gevlogen, elke dag is een feestje en mijn buikspieren zijn  al aardig getraind door het gelach.

Het leven als animatrice bevalt me hier prima, het team is echt onwijs leuk en de hele sfeer hier is geweldig. Er word goed voor ons gezorgd met de heerlijke lunch en al het personeel gaat heel leuk mer elkaar om. Toch zijn het lange dagen en moet je goed op jezelf letten! Maar verder heb ik geen moeite met de lange dagen, de gehele dag door hebben we superleuke activiteiten en spelen we vaak zelf mee. Denk bijvoorbeeld aan de miniclub in de ochtend waar we knutselen en spelen met wat jongere kinderen en over de dag door verdeeld volleybal, voetbal, speurtochten, waterspelletjes, splashdance, kaart toernooitjes, avond zwemmen, mini disco en nog veeel meeer! Maar er moet ook worden voorbereid, en dat komt er nog eens bij. Je kan dus wel stellen dat je altijd bezig bent, met het voorbereiden van Quizen, knutsels, dansjes, shows en speurtochten of spellen.

20190712_165535

Zoals je dus leest dus super leuke activiteiten en echt elke dag is een feestje voor mij. Om op zo een prachtige locatie te werken met zoveel leuke mensen! Dus ook al ben ik de hele week door druk aan het werk, ik geniet met volle teugen.

Dikke kus Quin

20190721_211929(0)