De eerste dagen:)

13 juli 2019 - La Romieu, Frankrijk

Heeii lieve Fans,

Wauw wat is deze week snel gegaan! Zo snel dat ik helemaal ben vergeten om te schrijven.

De reis was best wel te doen, Mees en ik hebben in 2 dagen tijd 1300 km gereden naar le camp de florence. Nouja eigenlijk heeft Mees alleen gereden en zat ik naast hem 2x 6 uurtjes snoep te eten en hem te irriteren:) maar we hebben het overleefd en het was gezellig. Dus credits naar Mees voor de gezellig en veilige reis.

Toen we aankwamen op de camping was ik echt bloedje nerveus en nieuwsgierig maar dat was nergens voor nodig. We werden heel hartelijk ontvangen en gelijk voorgesteld en rondgeleid. Het team(voornamelijk horecapersoneel) van le camp de Florence is ook echt super, bijna iedereen spreekt frans waarvan een paar ook een beetje engels en dat is heeeel fijn aangezien mijn Frans niet tres bien is. Daarna hebben we even de basics gedaan zoals boodschappen en buurt verkennen. Toen we weer terug kwamen was Anne er ook,de andere animatrice en mijn roomieee in de mobile home! Ohja we wonen op een soort woonwagen kamp van mobile homes, best gezellig met al het personeel! Je merkt dus al dat alles super goed geregeld is en ik me heel erg op mijn gemak voel:)

Het plaatsje La Romieu is ook echt geweldig, het is een heel typisch en authentiek Frans dorpje. Ook al werk ik de hele dag, het voelt zo erg als vakantie en heb ik zo een energie de hele dag door!

Gelukkig heb ik nog 2 maanden om te genieten van dit leventje...

Liefs Quin!

20190708_150421IMG-20190705-WA0000

1. Oma & Opa:
    15 juli 2019
    Leuke foto,s hoor vrouw . We zijn trots op je👍😘
  2. Ben en Wil:
    23 juli 2019
    Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Geniet er maar van Gr tante Wil / oom Ben😎🇳🇱😘